سامسونگ اولین تصویر ممکن از گلکسی اس 22 اولترا را منتشر کرد


سامسونگ به طور رسمی از سری گلکسی S22 در روز چهارشنبه 11 فوریه 2014 رونمایی خواهد کرد و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم تمرکز اصلی بر روی S22 Ultra خواهد بود، زیرا شامل طراحی جعبه مانند از سری گلکسی نوت و همچنین پشتیبانی S-Pen منتشر شود. ظاهرا غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته تا سری نوت را با گلکسی اس 22 اولترا جایگزین کند. سریالی پرطرفدار که مدل جدیدش سال گذشته معرفی نشد.

به گزارش PhoneArena، سال گذشته سامسونگ بر روی آخرین نسخه از گوشی های تاشو خود، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 تمرکز کرد. طبق معمول، یکی از موردانتظارترین ویژگی های گوشی های رده بالای این شرکت، دوربین آن است. انتظار می رود گلکسی اس 22 اولترا دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابر و همچنین زوم هیبریدی 100 برابری باشد.

با توجه به وب سایت Samobile، به نظر می رسد اولین عکس از Galaxy S22 Ultra توسط سامسونگ در حساب رسمی رسانه های اجتماعی این شرکت منتشر شده است. این عکس در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2022 و دره نور گرفته شده است. با این وجود کیفیت تصویر این محصول را به خوبی نشان می دهد.

مقاله مرتبط:

انتشار این تصویر نشانه خوبی برای علاقه مندان به خرید گلکسی اس 22 اولترا است. فراموش نکنیم که زمان زیادی تا رویداد Unpack باقی نمانده و به همین دلیل به زودی شاهد معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ خواهیم بود. پیش خرید سری گلکسی اس 22 نیز امکان پذیر است. مشتریانی که این پرچمداران را پیش خرید کنند، 50 دلار اعتبار هدیه برای خرید محصولات ساید سامسونگ دریافت خواهند کرد.

سامسونگ اعلام نکرده است که این تصویر با دوربین گلکسی اس 22 اولترا گرفته شده است، اما طبق شایعات و گزارش های اخیر انتظار داریم این گوشی یکی از با کیفیت ترین دوربین های موبایل دنیا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید