نسخه المپیک زمستانی آیفون 13 پرو توسط کاویار ارائه شد


شرکت خاویار که به تولید نسخه های لوکس محصولات الکترونیکی به ویژه آیفون، نسخه ویژه شهرت دارد. آیفون 13 پرو این را برای المپیک زمستانی پکن طراحی شده. قد بلندترین مدل این خانواده 27 هزار تومان قیمت دارد.

Caviar برای این محصولات با آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس همراه شد و از حروف مختلفی برای آنها استفاده کرد. مدل جواهرات و آلیاژ طلا Olympic Hero 24 قیراط در حالی که مدل Olympic Hero Gold دارای حجم بالایی از طلا است 18 قیراط مجهز است.این محصولات به جای پنل پشتی شیشه ای از مواد کامپوزیت قرمز رنگ استفاده می کنند.

در پشت این گوشی های هوشمند حلقه های المپیک، لوگوی المپیک زمستانی پکن و کوه های Xiaohaituo قرار دارند که میزبان تعدادی رویداد ورزشی خواهند بود.

قیمت نسخه المپیک زمستانی آیفون 13 پرو

همانطور که حدس می زنید خاویار این محصولات را با قیمت بالایی به فروش می رساند و البته تعداد آنها محدود خواهد بود. فقط این شرکت 117 نمونه بسیاری از این محصولات را تولید می کند، اما سهم نسخه طلایی قهرمان المپیک بسیار کمتر است.

فقط خاویار 8 نمونه از گوشی المپیک Hero Gold تولید می کند که البته قیمت بالایی دارد. نسخه اصلی آیفون 13 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 26 هزار تومان قیمت دارد. بهترین نسخه، آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، با قیمت 27620 دلار به فروش می رسد.

قیمت مدل دیگر کمتر است و خاویار 109 نمونه از آن می سازد. مدل Olympic Hero iPhone 13 Pro با 128 گیگابایت حافظه داخلی 6450 دلار قیمت دارد. بالاترین نسخه آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمتی است 8060 دلار برای فروش.

اگر فکر می کنید با یک آیفون فوق العاده گران قیمت روبرو هستید، در اشتباه هستید، زیرا Caviar در گذشته آیفون های بسیار گران تری مانند Teradiamond iPhone 13 Pro Max را معرفی کرده است. این گوشی از الماس، تیتانیوم و البته دندان ترکی واقعی استفاده کرده و نزدیک به 50 هزار فروخته است.

دیدگاهتان را بنویسید