امروز آخرین مهلت ثبت نام برای فارغ التحصیلی است



مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد منقطع 1401 امشب شنبه 27 آذرماه به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد منقطع سال منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آذر ۱۳۰۱ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. . کردن

همچنین به متقاضیان توصیه می شود ابتدا پیش نویس فرم درخواست مندرج در دفترچه راهنمای مذکور را مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل و سپس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای ثبت نام، مطابق پیش نویس فرم وارد نمایند. .

متقاضیان باید در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند. بدیهی است در صورت مغایرت موارد مندرج در فرم درخواست با مدارک متقاضی، در صورت قبولی در آزمون، قبولی وی باطل و از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل خواهد آمد. ضمناً داوطلبان علاقه مند می توانند با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آزمون های مقطع کارشناسی ارشد 1401 مقطع کارشناسی ارشد در مرحله اول بیست و هفتمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور شرکت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد 1401 طبق جدول زمانی ارائه شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به صورت ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 8 و 29 و 30 اردیبهشت 1401 برگزار می شود و متقاضیان باید در روزهای دوشنبه 6 اردیبهشت و سه شنبه 7 اردیبهشت 1401 جهت تهیه نقشه چاپی شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید