تسلیت مسئولین در پی درگذشت همسر مرحوم آیت الله لنکرانی



به گزارش ایرنا، همسر این روحانی فقید شیعه آیت الله فاضل لنکرانی سه شنبه شب درگذشت. در پی این حادثه، حجت الاسلام شهریاری درگذشت همسر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت همسر فقید آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی را تسلیت گفت.

متن پیام خطاب به آیت الله «محمد جواد فاضل لنکرانی» رئیس مرکز فقهی امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

نام خدا
ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
حضرت آیت الله آقای حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی
دامت برکات

درگذشت والده بزرگوار و متقی از مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی رحمه الله موجب تأثر و تأثر گردید.

اینجانب این مصیبت وارده را به جنابعالی و فرزندان آن مرحوم و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور «نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» در پیامی درگذشت والده آیت الله فاضل لنکرانی را تسلیت گفت: در این پیام آمده است:

حضرت آیت الله آقای حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی (دامت برکاته)
درگذشت والده مکرمه حضرتش را در ایام فاطمیه تسلیت عرض نموده و غم و اندوه این بانوی صالح و نیکوکار را با درجات عالی و رضوان الهی و قیام عاجل با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای جنابعالی تسلیت عرض نموده است. جناب عالی و بیت مرحوم آیت الله العظمی فاصل لنکرانی (قدس سره) صبر و اجر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید