آیا تا به حال به یک پرستار خانگی نیاز داشته اید؟


پرستار در منزل به عنوان فرشته مهربانی در محیط خانه امن از بیمار مراقبت می کند. ممکن است شما یا عزیزانتان بیمار شده باشید و درخواست پرستار کرده باشید. در این شرایط پرستار متخصص می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد و در طول درمان خانگی به بیمار کمک کند.

گاهی اوقات افراد به دلیل شلوغی و کثیف بودن محیط بیمارستان تمایل دارند با آرامش کامل شرایط ایده آلی را برای درمان بیمار در منزل شخصی خود ایجاد کنند. بدین منظور مرکز خدمات پرستاری در منزل با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، پرستار را به صورت کاملا تخصصی به منزل بیمار اعزام می کند.

خدمات پرستاری چیست؟

در برخی موارد ممکن است تشخیص پزشک این باشد که بهتر است درمان بیمار یا بزرگسال به جای بیمارستان در منزل ادامه یابد. در این شرایط حضور یک پرستار متخصص و واجد شرایط که مراقبت از بیمار را سرلوحه کار خود می داند، نقش اساسی در بهبود درمان در منزل خواهد داشت.

برنامه مراقبت در منزل با توجه به شرایط بیمار و میزان نیاز و وابستگی او به پرستار تنظیم می شود و شامل سطوح مختلف مراقبت می باشد. این برنامه های مراقبتی از مراقبت های اولیه توسط مراقبان خانگی تا مراقبت های ویژه توسط پزشکان و پرستاران برای رفع تمام نیازهای بیمار در خانه را شامل می شود.

دکتر ساینا

برنامه های مراقبت از سالمندان یا بیماران به صورت جداگانه برای هر خانواده و هر بیمار ایجاد می شود. مراقبت از بیمار در منزل به بیمار این امکان را می دهد که به راحتی در یک محیط خانه امن زندگی ایمن داشته باشد و مراحل درمان را طی کند. علاوه بر این، کاهش تماس بیمار با عفونت های بیمارستانی گامی مثبت در بهبود وضعیت وی است.

طرح مراقبت می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا عزیزتان به عنوان بیمار، بزرگسال، کودک یا چندین ساعت در روز نیاز به مراقبت دارد یا خیر و آیا برای اطمینان از سلامتی او به کمک بیشتری نیاز است.

مرکز پرستاری “مرکز بهداشت اول” با بهره گیری از پرستاران مجرب و مجرب در تمامی مراحل درمان برای نظارت مستمر و توانبخشی بیماران مختلف اعم از آنها و خانواده هایشان حضور دارد.

هزینه پرستار در منزل در تهران

اندازه پرستار بیمار در منزل بسته به سطح تحصیلات، تجربه، تخصص و همچنین نحوه انعقاد قرارداد به صورت روزانه، 24 ساعته و پاره وقت و همچنین شرح تعهدات متفاوت است. با توجه به شرایط جسمانی فرد و نوع بیماری و نیاز به مراقبت ویژه.

یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق مراکز پرستاری دارای مجوز، اطلاع از قیمت پرستار در منزل و میزان حقوق پرستار بیمار است. این مرکز با توجه به شرایط و خواسته های شما و بودجه مورد نظر مراقب و پرستار مناسبی را ارائه می دهد. با مشاوره رایگان از طریق متخصصین مرکز بهداشت یکم می توانید بهترین پرستار در این زمینه را انتخاب کنید.

وظایف پرستار در منزل

خانواده ها اغلب پرستاری را برای مراقبت بهتر از بیمار استخدام می کنند. وظیفه اصلی پرستار در منزل مراقبت از بیمار و انجام کارهایی است که فرد در طول بیماری قادر به انجام آنها نیست. اصولاً پرستار بیمار باید متخصص و با تجربه در بیماری باشد. اکثر پرستاران بستری نیز مدرک پرستاری یا پرستاری دریافت می کنند.

تجویز دارو به بیمار، بررسی وضعیت پزشکی بیمار مانند اندازه گیری فشار خون، تعویض پانسمان، تزریق، فیزیوتراپی در منزل و غیره. برخی از کارهایی است که یک پرستار متخصص برای بیمار در حال انجام وظیفه انجام می دهد. البته در موارد خاص مانند پرستاری از بیماران تحت عمل جراحی و در بستر، پرستاری از بیماران سرطانی، پرستاری از بیماران اعصاب و روان و پرستاری در بخش مراقبت های ویژه، CCU، CVA، CP، MS، باید مسئولیت های تخصصی تری داشته باشد. یک پرستار ویژه در منزل استخدام می شود.

در برخی موارد ممکن است بیمار کودک یا بزرگسال باشد که در این صورت یک پرستار متخصص آشنا به بیماری یا یک پرستار کودک که با مشکلات کودکان و بیماران آشنا است به منزل شما اعزام می شود.

یکی از مهم ترین بخش های شیردهی که اغلب نادیده گرفته می شود، دوستی و گفتگو است. حالت تهوع در خانه عواقب شدیدی برای سلامتی آنها خواهد داشت و حتی ممکن است منجر به افسردگی شود. هنگامی که پرستار از کودک یا بزرگسال مراقبت می کند، فرصتی برای ارتباط و دوستی بین آنها ایجاد می شود.

خدمات خانگی

پرستار خانه علاوه بر مراقبت از فرد مورد نظر، برخی از کارهای خانه مانند تخلیه زباله، پر کردن یا خالی کردن ماشین ظرفشویی و تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه را نیز بر عهده دارد. نظافت، خرید مواد غذایی، پخت و پز، برنامه ریزی برای مراجعه به پزشک و دادن دارو از جمله وظایف پرستار در زمینه خدمات خانگی است. اما وظایف پرستار در زمینه خدمات خانگی به سطح سلامت و نیاز سالمندان، کودکان و بیماران بستگی دارد.

توجه! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمانان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید