تنیسور گیلانی قهرمان جهان شد


به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، در مسابقات تنیس روی میز زیر 13 سال یا هاپ جهان که در اردن برگزار شد، کامیل نیکنهاد تنیسور لاهیدانی تیم ملی کشورمان حریفانی از کلمبیا، مالزی، سریلانکا و تونس را شکست داد. آمریکا، مجارستان و پورتوریکو و شکست مقابل رومانی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

اما در بخش بانوان در تنیس روی میز ایران موفقیت های زیادی حاصل شد.

باران ارجمندی نماینده کشورمان از استان گلستان که موفق شد به مرحله حذفی راه یابد در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر این بازیکن آمریکایی را شکست داد سپس در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف از سوریه شد.

در پی موفقیت گیلانی در مسابقات جهانی هوپ اردن با عنوان کمیل نیکنهاد و عنوان سومی باران ارجمندی به عنوان اولین دختر صاحب چنین عنوان افتخاری، مهرداد علی کارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان را اعزام کرد. پیام تبریک به دو بازیکن ارزشمند کمیل نیک نژاد و باران ارجمندی، حوری آقا میری (سرمربی تیم ملی هوپس) و تیم های تنیس روی میز گیلان و گلستان و خانواده های محترم ورزشکاران و جامعه بزرگ تنیس روی میز کشور را اعلام کردند. .

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موفقیت چشمگیر بچه های ایران در جام جهانی اردن افزود: نتیجه برنامه ریزی منظم و مدون کادر فنی، سال ها تمرین و تلاش ورزشکاران و حمایت خانواده از این شخصیت ها

وی با اشاره به موفقیت‌ها افزود: ادامه این پیروزی شاد و روح‌بخش در مسابقات جهانی دور از انتظار نیست و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در عرصه‌های جهانی باشیم. .

کمیل نیک نژاد در گروه دوم با 8 نفر در همین گروه نماینده کشورمان بود.

نیک نژاد 3 بر 1 کلمبیا را شکست داد، در دیدار بعدی مجارستان را 3 بر صفر شکست داد، 3 بر 2 از سد پورتوریکا گذشت و مالزی، سریلانکا و تونس را 3 بر صفر شکست داد.
نماینده کشورمان تنها با نتیجه 3 بر یک مقابل رومانی شکست خورد.

کمیل نیک نژاد در گروه دو رده بندی با 13 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

پورتوریکو با 13 امتیاز، کلمبیا و رومانی با 12 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ 84007



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید