برترین های جشنواره تئاتر مشگین شهر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر مشگین شهر که بعدازظهر چهارشنبه در تالار اندیشه این شهر عرضه شد، یکی از آثار برتر راه یافته به جشنواره تئاتر استانی است. مشگین شهر برآورد می شد که این رویداد گامی بلند در حمایت از بهترین گروه ها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: بعد از 19 سال با هنرمندان موفق شدیم. مشگین شهر جشنواره تئاتر برگزار کنید تا هنرمندان با تشویق بیشتر آثار جدید و جدید را روی صحنه ببرند.

عبدالله علاوه بر این وی افزود: این رویداد هنری در حوزه تئاتر چهارمین رویدادی بود که در این زمینه در سال جاری برگزار شد و تلاش می کنیم در سال آینده از جشنواره مناطق تئاتری در شهرهای مختلف حمایت کنیم.

وی به استقبال خوب اهالی تئاتر و تئاتر از جشنواره ششم اشاره کرد و گفت: این رویدادها می تواند زمینه را برای حضور هنرمندان جوان و خلاق در عرصه های مختلف ایجاد کند که قطعا در سایر حوزه های فرهنگی و هنری نیز برای برگزاری منطقه ای مشابه پیگیری خواهد شد. مناسبت ها. “

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در ششمین جشنواره تئاتر مشگین شهر 5 گروه تئاتر به مدت 3 روز روی صحنه رفتند تا با رای داوران 2 نمایش اول را از آن خود کنند. مشگین شهر راه خود را به جشنواره استانی برسانید.

علاوه بر این وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این جشنواره نمایش های «اندیشه ابری نوستالژیک» ​​و «کلاه آهنی» از این خط نقاش او به جشنواره تئاتر استانی رفت تا زمینه رقابت این دو نمایش در روستا را با گروه های دیگر فراهم کند.

ششمین جشنواره تئاتر مشگین شهر جلال محمدلو پیشکسوت تئاتر این شهرستان که 50 سال سابقه فعالیت در عرصه تئاتر را دارد، ضمن تجلیل از گروه های برتر نمایشی و برگزاری سمینارهای مختلف آموزشی، با اهدای لوح تقدیر و هدیه به وی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید