رمضانی رئیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مهدی رمضانی معاون نهاد کتابخانه های عمومی کشور را به عنوان سرپرست این نهاد منصوب کرد. .

متن تصمیم اسماعیلیان به شرح زیر است:

«برادر عزیز آقای مهدی رمضانی

با توجه به انتصاب جناب آقای علیرضا مختارپور به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌های کشور و قدردانی از خدمات ارزنده و ارزنده ایشان در مدت تصدی سمت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم و با سوابق جناب عالی، به این سمت منصوب می‌شوید. “رئیس کتابخانه های عمومی کشور”.

امید است با همکاری کلیه کتابداران و کارکنان عزیز این موسسه محترم، در انجام وظایف محوله، توفیق و رضایت الهی را همراه داشته باشید.

مهدی رمضانی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکتری در همین رشته است. وی در طول مدت تصدی خود در حوزه فرهنگی سمت های مختلفی از جمله معاونت توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخانه های عمومی، معاونت انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ریاست موسسه فرهنگی هنری اسناد مرکز انقلاب اسلامی، عضو شورای سیاسی نمایشگاه‌های فرهنگی تهران، عضو کارگروه کتاب و نشر مشاوران جوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو و نایب رئیس انتشارات، عضو کارگروه گروه کتاب شورای فرهنگی مقام معظم رهبری و عضو شورای سیاسی هفته کتاب جمهوری اسلامی.

رئیس جدید کتابخانه های عمومی کشور پیش از این در اجرای طرح های فرهنگی کتاب و کتابخوانی از جمله همایش کتاب سال تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی به عنوان دبیر و کتاب اتوبوس و مترو به عنوان مدیر نقش داشته است. انجام داده است.

علیرضا مختارپور پیش از این دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود و اخیرا با حکم رئیس جمهور به سمت سرپرست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید