تصاویری خیره کننده از زیبایی فلس های طلایی درختان جینکو


درختان جینکو به خاطر برگ های زرد منحصر به فردشان مورد تحسین قرار می گیرند. اگرچه دیدن این برگ ها روی شاخه زیباست، اما زمانی که برگ ها شروع به ریزش می کنند به همان اندازه خیره کننده هستند. هنگامی که برگ های جینکو روی زمین می ریزند، گویی زمین پوشیده از آفتاب است.

درختان جینکو


دوستت دارمعکاس کره جنوبی این لحظه جادویی در طبیعت را با تصاویری از مناظر خود ثبت کرده است. در چندین عکس گیرا، او دو نما از درختان جینکو را برجسته می کند: یکی با نمای پرنده ای از یک درخت بزرگ و دیگری با برگ هایی که از شاخه ها بال می زند تا زمین را بپوشاند. جینکو یک درخت تاریخی مهم است که فسیلی زنده محسوب می شود. فسیل های برگ جینکو به طرز تکان دهنده ای مربوط به 270 میلیون سال پیش است.

این ویژگی درختان جینکو آنها را به یکی از مهمترین عناصر در کنار یکی از معماری های نمادین کره جنوبی در عکس های جیسکا تبدیل می کند. این تصویر یک برگ جینکو 400 ساله را نشان می دهد که برگ های خود را در مقابل Ungok Seowon، یک موسسه کنفوسیوس با بیش از 420 سال قدمت، پرتاب می کند. این مکان در Gyeongju، کره جنوبی واقع شده است و در حال حاضر یک سایت میراث فرهنگی است. زیبایی ساختمان به همراه درخت باشکوه جینکو صحنه را به تصویری تاریخی و هنری زیبا تبدیل کرده است.


درختان جینکو


درختان جینکو


درختان جینکو


درختان جینکو


درختان جینکو


درختان جینکو


درختان جینکو

امیدواریم این عکس های زیبا را دیده باشید. برای دیدن عکس های بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام جسیکا را دنبال کنید. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ کدام یک را بیشتر دوست داشتید؟



دیدگاهتان را بنویسید