شیائومی 12 پرو احتمالاً دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خواهد داشت


پس از رونمایی از لوگوی MIUI 13 و برخی ویژگی های آن، اکنون تصاویری از این رابط کاربری رونمایی شده است که نشان می دهد شیائومی 12 پرو به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد.

طبق گفته های XiaomiUI، گوشی هوشمندی که در ویدیوهای فاش شده MIUI 13 دیده می شود، می تواند Xiaomi 12 Pro باشد. زیرا گوشی دیگری از این شرکت با این طراحی وجود ندارد. طبق این ویدیوها، گوشی موبایل شیائومی دارای نمایشگری است که در چهار طرف دارای انحنا است، اما این انحنا به اندازه سری می 11 نخواهد بود. در نتیجه لبه های بالا و پایین صفحه نمایش بزرگتر از نسل قبلی به نظر می رسند.

شیائومی 12 پرو

دوربین سلفی شیائومی 12 پرو زیر صفحه نمایش رفت

مهم ترین نکته در مورد دستگاهی که در این ویدیوها دیده می شود، نداشتن دوربین سلفی است. به عبارت دیگر، دوربین سلفی داخلی است، اما به زیر صفحه نمایش می رود تا از دید پنهان شود. شیائومی این فناوری را CUP یا “دوربین زیر پنل” می نامد. پیش از این شایعه شده بود که شیائومی 12 پرو مانند شیائومی میکس 4 دارای دوربین زیر صفحه نمایش خواهد بود.

وب سایت XiaomiUI همچنین پیش بینی می کند که پرچمدار شیائومی مانند نسل اول Mi Mix دارای یک بلندگوی عقب پیزوالکتریک خواهد بود. زیرا هیچ اثری از این اسپیکر در بالای صفحه قابل مشاهده نیست. بلندگوی پیزوالکتریک صدا را به گوش کاربر می رساند و باعث ایجاد لرزش می شود. با این حال، در حال حاضر هیچ نشانه ای از این فناوری در کد MIUI وجود ندارد.

شیائومی احتمالاً در تاریخ 7 ژانویه از سری گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. با این حال هنوز چیزی به طور رسمی در مورد مشخصات و طراحی این دستگاه ها اعلام نشده است. البته دنیای اینترنت خالی نیست و تاکنون اطلاعات مختلفی از این خانواده فاش شده است. اما برای دریافت اطلاعات رسمی هنوز باید حدود دو هفته صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید