رئیس گمرک منصوب شد – ایسنا



با حکم وزیر اقتصاد و دارایی، علیرضا مقدسی به سمت سرپرست گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش وزارت اقتصاد، مقداشی با 25 سال سابقه کار در گمرک جمهوری اسلامی، دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه ملی دفاع، لیسانس و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه های تهران و آزاد اسلامی است. . .

رئیس جدید گمرک که خدمت خود را در این سازمان با مدرک لیسانس آغاز کرده است دارای پرونده هایی به عنوان معاون حقوقی و ناظر گمرک ایران، نمایندگی وزیر اقتصاد در کمیسیون حل اختلاف گمرکی، رئیس شعبه رسیدگی به تخلفات اداری است. ، رایزنی با مدیرکل، مدیر کل حفاظت غیرعامل و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بهبود سامانه های گمرکی جمهوری اسلامی در کارنامه خود.

او همچنین عضو کمیته مهندسی مجدد رویه ها و کمیته برنامه ریزی تحقیقات استراتژیک در بخش منابع انسانی گمرک است. فعالیت به عنوان سرپرست پروژه تحقیقاتی «بررسی رویه ها و مشکلات گمرکی با سازمان های همجوار»، دبیر کمیته راهبری مدیریت کیفیت گمرک ایران، دبیر کمیته پیشنهادات و رئیس کمیته تخصصی و رئیس قانون گمرک. نصیحت .

بر اساس این گزارش، مقدسی دارای 12 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مولف هفت کتاب تخصصی و دانشگاهی در زمینه گمرک الکترونیک، بازاریابی، کارآفرینی، امنیت تجارت فرامرزی و بیش از 28 مقاله و پروژه تحقیقاتی تخصصی در امور گمرکی است. و مشکلات کلان اقتصادی کشور.

گفتنی است میراشرفی پیش از این رئیس گمرک ایران بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید