کاهش بیکاری، برقراری عدالت در بودجه 1401 دیده شده است



ایسنا/ لرستان نایب رئیس مجلس گفت: در بودجه 1401 به موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت و توزیع عادلانه تسهیلات در استان ها و مناطق فقیر پرداخته شده است.

سیدمحمد حسینی امروز ۲۴ آذرماه در تجمع نیروهای انقلابی در شهرستان سلسه، اظهار کرد: مردم استان همچنان در صحنه هستند و دولت مصمم به رفع مشکلات آنان است.

وی افزود: اگرچه در سال های گذشته مشکلات زیادی انباشته شده است، اما ظرفیت ها و استعدادها زیاد است و در این مدت کوتاه برخی از مشکلات اساسی برطرف شده است، از جمله اینکه بسیاری از مشکلات ناشی از تاج اکنون توسط هیئت مدیره مرتفع شده است. دولت «کشور حکومت کرده است.

نایب رئیس مجلس گفت: شاید قبلا عزمی برای خدمت وجود نداشت اما امروز کشور این عزم را برای خدمت در دولت دارد و قطعا هر روز وضعیت بهتر می شود که باید برنامه ریزی و در اولویت قرار گیرد.

حسینی افزود: ساخت چهار میلیون خانه در چهار سال شعاری نبود و برای این مهم طراحی و برنامه ریزی شد. در بودجه 1401 موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت و توزیع عادلانه امکانات در استان ها و مناطق محروم.

وی گفت: خدمات زیادی در نظام جمهوری اسلامی انجام شده اما هنوز به حد مطلوب نرسیده ایم اما با این وجود باید به دستاوردها توجه کرد و نباید مشکلات را نادیده گرفت.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: آیت الله رئیسی نشان داد که دولت مردمی تشکیل داده است که به وضوح نشان از 11 سفر استانی در این مدت کوتاه دولت سیزدهم، حضور در میان مردم، شنیدن مستقیم صدای آنها و تلاش برای حل مشکلات دارد. دادن.

حسینی گفت: در بحث پیشرفت علم و فناوری کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و اکنون جایگاه قابل توجهی داریم، اما این کافی نیست و باید با این دانش مشکلات اقتصادی را حل کرد و وابستگی را از بین برد.

وی گفت: شهیدان فهری، تهرانی، مقدم، رضایی نژاد، شهریاری و سلیمانی نام ایران را در علم و رزم بلند کرده اند و باید در عرصه های دیگر مانند اقتصاد، صنعت و کشاورزی برتر باشیم.

نایب رئیس مجلس گفت: بدون شک یکی از اولویت های دولت بحث عدالت و مبارزه با فساد است و با شدت در حال مبارزه با فساد است اما مردم نیز باید هوشیار باشند.

حسینی گفت: امروز تیم مذاکره کننده ما به دنبال دفاع با قدرت و عزت از حقوق ملت است و شاهد موفقیت های خوبی در دولت در عرصه دیپلماسی هستیم.

وی افزود: اکنون در کشور انسجام وجود دارد و رای کمی داریم. دولت منسجم و ولایی، مجلس انقلابی و قوه قضائیه موثر است اما کوهی از مشکلات داریم و باید برای رفع آن تلاش کنیم. “

حسینی گفت: دولت تلاش می کند و در این مدت اکتشافات خوبی صورت گرفته است، اما رسانه های معاند و بدخواه تلاش می کنند همه کاستی ها را به دولت فعلی نسبت دهند که صحت ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید