رئیس جمهور: برای احیای ظرفیت انسانی و طبیعی یزد بیشتر تلاش خواهیم کرد



رئیس جمهور با بیان اینکه یزد به درستی خانه عبادت نامیده می شود و مردمانی متدین و معتقد به خداوند متعال دارد، گفت: یزد در زمینه کشاورزی، صنعت و معدن نیز ظرفیت های بالایی دارد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه در دوازدهمین سفر استانی به فرودگاه یزد و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان به ویژه شهید محراب آیت الله صدوقی اظهار کرد: استان یزد استانی بسیار پرظرفیت است که ظرفیت آن، مردمی پرتلاش، ایمان، انقلابی و پرتلاش دارد که رضایت یکی از ویژگی های اصلی آنهاست.

رئیسی با تاکید بر اینکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی استاندار و استانداران و همچنین همکاران، نیازمند احیای ظرفیت های استان هستیم، گفت: امروز کارهای خوبی در استان انجام می شود اما همچنان تفاوت وجود دارد. است و باید تلاش کنیم تا حد امکان این اختلاف را کاهش دهیم و وضعیت فعلی را به وضعیت مطلوب نزدیک کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در برنامه های این سفر باید در نقاط مختلف استان به مردم خدمت رسانی می کردیم، گفت: شرایط کرونا این اجازه را نمی دهد و از همین تریبون از مردم عذرخواهی می کنم. نظرات و نظرات آنها را درک کرده و مطلع خواهیم شد و پیشنهادات و راهکارهایی را که برای حل مشکلات ارائه می شود می شنویم و آنها را پیگیری می کنیم.

آیت الله رئیسی نیز برای آیت الله ناصری دعا کرد اما وکیل و امام جمعه ولایت برای ایشان آرزوی شفای عاجل و کامل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید