شرایط جدید دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها



دانشگاه امیرکبیر شرایط جدید اسکان دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در خوابگاه های حداکثری آزمون را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد که رئیس دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان را بر اساس در دسترس بودن آزمون های کارشناسی ارشد در مرحله دهم خوابگاه کرونا برای گروه های واجد شرایط تعیین کرده است.

بر این اساس دوره اسکان فاز دهم از اول ژانویه تا پانزدهم باخمن می باشد.

متقاضیان اقامت در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر می توانند تا تاریخ 26 دی ماه 98 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دانش آموزان در مرحله دهم به دو دسته تقسیم می شوند:

الف) دانش آموزان شرکت کننده در آزمون:

این دانشجویان باید طبق زمان اعلام شده در سامانه صمد ثبت نام کنند و لازم به ذکر است اسکان این دسته از دانش آموزان تنها یک هفته قبل از شروع آزمون امکان پذیر است.

ب) دانشجویان شرکت کننده در تحقیق:

با توجه به اولویت های اعلام شده در جدول انتهای اطلاعیه، فرآیند ثبت نام همانند مراحل قبل از طریق درگاه آموزشی انجام خواهد شد. همچنین دانشجویان رشته پژوهشی که شامل رشته امتحانی می باشد، باید فقط از طریق درگاه آموزشی ثبت نام کنند و نیازی به ثبت درخواست خود در سامانه صمد ندارند.

کلیه متقاضیان دانشجو (اعم از ساکنان فعلی فاز 9 و غیر مقیم) باید در فاز 10 ثبت نام کنند و پس از پایان مهلت مقرر اقدام نخواهند کرد.

در این مرحله (دهم) تمامی دانشجویان به دلیل پایان سنوات مجاز در خوابگاه امکان استفاده از خوابگاه را نخواهند داشت.

در موارد خاص مانند دفاع از پایان نامه، تحقیقات آزمایشگاهی، تحقیقات پیچیده و …. با تایید رئیس و با ظرفیت حداکثر ده روز در فاز دهم خوابگاه امکان اقامت وجود دارد.

کلیه دانشجویان پس از تایید اسکان از سوی اداره خوابگاه و دریافت کارت سلامت از مرکز بهداشت، تنها در روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 15 می توانند مجوز ورود به خوابگاه را اخذ نمایند. هنگام ورود به خوابگاه دو دوز واکسن داده می شود. (دارای کارت الکترونیکی واکسیناسیون صادره از وزارت بهداشت الزامی است.)

بر این اساس پذیرایی از میهمانان در خوابگاه ها و مسافرخانه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

از اول دی ماه تردد در خوابگاه برای کلیه دانشجویان داخلی و خارجی در مرحله نهم منوط به انجام مراحل اسکان (شامل ثبت درخواست در پرتال آموزشی و نهایی شدن اسکان از طریق خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در صمد است. سیستم. در غیر این صورت دانش آموز ساکن فاز 9 در صورت داشتن شرایط فاز دهم باید مهمان باشد و هزینه مهمانی را بپردازد.

دانشجویان حداکثر به مدت 15 روز از تاریخ دفاع برای فارغ التحصیلی فرصت اقامت خواهند داشت. پس از این تاریخ در صورت عدم خروج دانشجو از خوابگاه هزینه های اسکان روزانه و رایگان بوده و باید سریعا از خوابگاه خارج شود.

فارغ التحصیلانی که در ترم جاری در آزمون شرکت می کنند باید با ثبت نام در سامانه صمد و پس از تطبیق با لیست آموزشی در ساعات کاری از ساعت 8 صبح الی 15، تنها یک هفته به دفتر خدمات دانشجویی و اسکان این دسته از دانشجویان مراجعه کنند. قبل از مهلت مقرر امکان شروع امتحان و درخواست زودتر برای اسکان وجود دارد.

دانشجویان کارشناسی که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است می توانند درخواست خود را از طریق درگاه آموزشی – قسمت درخواست خوابگاه ثبت کنند و پس از تایید رئیس و هیات علمی و تایید اداره در روزهای کاری از ساعت 8 الی 15 دریافت کنند. گواهی سلامت به این مطب مراجعه کنید و مراحل دریافت خوابگاه خود را طی کنید.
ضمناً سایر دانشجویان مقطع کارشناسی مشمول خوابگاه نخواهند بود.

فارغ التحصیلان گروه تئوری و تجربی که پروژه آنها در پرتال ثبت شده است باید درخواست خود را از طریق درگاه آموزشی – قسمت درخواست خوابگاه – و پس از تایید رئیس و هیات علمی و تایید مدیریت برای روزهای کاری 8 ارسال کنند. تا 15 برای دریافت گواهی سلامت با این دفتر تماس بگیرید و مراحل دریافت خوابگاه خود را طی کنید.

پذیرش دانشجوی دکتری 94 تا 97 می بایست از طریق درگاه آموزشی قسمت درخواست خوابگاه درخواست خود را ثبت و پس از تایید رئیس و هیات علمی و تایید گروه در روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 15 به این واحد مراجعه نمایند. برای تایید سلامت و مراحل اقامت خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید